Spotkanie w Enei Centrum ws. Obsługi Klienta

 Data publikacji: 2/11/2021

W dniu 27.10.2021 r. odbyło się spotkanie w Enei Centrum, z udziałem Zarządu Enei S.A., w temacie szeroko rozumianej Obsługi Klienta.
Relacja Przewodniczącego Komisji Międzyzakładowej NSZZ "Solidarność" Enea Krzysztofa Nawrockiego:
 
 
Obejrzeliśmy po raz kolejny prezentowaną nam już na wcześniejszych spotkaniach prezentację dotyczącą wzrostu zadań i ilości zleceń w Obsłudze Klienta.
Chodziło jednak o to, aby tą prezentację obejrzał również reprezentujący Zarząd ENEA S.A. prezes Siwak. Prezentacja został uzupełniona o slajd mówiący o absencji w pracy w EC, w stosunku do pozostałych na rynku podmiotów. W EC jest to średnio 32%, a w otoczeniu gospodarczym jest to średnio 11%.
W Obsłudze Klienta zgodnie z etatyzacją brakuje w samych BOK 17 pracowników. Podobno mam być przyśpieszony proces rekrutatyzacyjny. Przedstawiliśmy naszą ocenę sytuacji, której konkluzją jest zwiększenie zatrudnienia i wynagrodzenia w tym obszarze. Prezes Siwak oczekuje od Zarządu EC przedstawienia takiej analizy, która uzasadniałaby zwiększenie zatrudnienia i wynagrodzenia. Jednocześnie zaproponowaliśmy, aby przeanalizować konieczność przedstawiania wszystkich produktów przez pracowników BOK, zamiast tylko tych, które w ocenie pracownika BOK mają szansę na korzystny rezultat sprzedażowy. Również w tym temacie ma być przedstawiona analiza możliwości odejścia od tej formuły obsługi.
Kolejne spotkanie ma się odbyć za trzy tygodnie.